فروش آساسنور هاي كم مصرف فروش آساسنور هاي كم مصرف

مجله خبری آسانسور

تجزيه و تحليل انواع آساسنور هاي كم مصرف

تا سال 1998، آسانسورهاي هيدروليك به دليل هزينه كم، امنيت، هزينه نگهداري پايين و نصب بسيار آسان، متداول ترين راه حل نصب شده بودند.در آن زمان، هيدروليك فروش آسانسور در اروپا حدود 60 درصد از كل بازار فروش آسانسور را تشكيل مي دهد اشتراك گذاري. در سال 1995، با ظهور آسانسور كششي بدون اتاق ماشين، اين تمايل شروع به كاهش كرد [چليك و كوربهتي، 2006].تخميني از كل آسانسورهاي نصب شده و برآورد بازار در سال 2005 را ارائه مي دهد.تخمين زده مي شود كه اروپا بيش از 4.3 ميليون آسانسور داشته باشد نصب شده است كه ايتاليا بيشترين تعداد را داردآسانسورهاي نصب شده پس از آن اسپانيا و آلمان يكي از اهداف پروژه E4 كمك به غلبه بر برخي موانع مهم براي سرمايه گذاري ها و تغييرات رفتاري است كه عمدتاً ناشي از شرايط چارچوب اجتماعي-اقتصادي در بازيگران هدف است، بلكه سهم بازار را بر حسب درصد براي هر كشور نشان مي دهد. نارسايي هاي بازار، هزينه هاي مبادله يا اطلاعات ناقص و همچنين موانع بازار در سمت عرضه، عدم آگاهي مالكان، سرمايه گذاران و مديران ساختمان در شركت هاي خصوصي و همچنين مقامات دولتي، به دليل اينكه معمولاً سهم هزينه انرژي كم است. سرمايه گذاري تاثيري بر بهره وري انرژي ندارد

كسب و كار اصلي

هزينه‌هاي بزرگ مبادله‌اي كه عموماً شامل هزينه‌هاي جمع‌آوري، ارزيابي و بكارگيري اطلاعات در مورد پتانسيل‌ها و اقدامات صرفه‌جويي انرژي و همچنين هزينه‌هاي مذاكره با تامين‌كنندگان، مشاوران يا نصب‌كنندگان بالقوه است.
فقدان اطلاعات در مورد الگوهاي مصرف انرژي و بنابراين سودآوري اقدامات صرفه جويي در انرژي را نمي توان به درستي ارزيابي كرد، هزينه هاي اندازه گيري و مديريت داده ها، و هزينه هاي سرمايه گذاري براي دستگاه هاي اندازه گيري ممكن است سازمان ها را از نصب تجهيزات مناسب باز دارد.
تصميم‌گيري داخلي و تعيين اولويت سرمايه‌گذاري بسته به معيارهايي مانند زمان بازپرداخت، بلكه به عوامل نرمي مانند وضعيت بهره‌وري انرژي، تصوير، نگرش‌هاي مسئولين مديريت انرژي در سازمان، يا مسئوليت‌هاي مشترك بين بخش‌هاي مختلف ( عمليات/سرمايه گذاري)؛
مشوق هاي تقسيم در صرفه جويي انرژي ساختمان، يعني مالكان ساختمان هايي كه هزينه هاي انرژي را پرداخت نمي كنند، معمولاً به راه حل هاي كم هزينه اول علاقه مند هستند.
فقدان ساختارهاي بازار كافي و دسترسي به شركت هاي خدمات انرژي، مشاوران انرژي، آژانس هاي انرژي و غيره.
هزينه بالاي فناوري هاي نوظهور پيشرفته به دليل عدم صرفه جويي در مقياس در توليد آنها.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/30 ساعت: ۱۵ توسط:hikkaa001 :